حفاظت کارکنان (پرسنلی)

نیروهای انسانی از مهم‌ترین و گران‌بهاترین سرمایه‌های دانشگاه هستند که تلاش برای فراهم کردن محیط امن و آرام جهت رشد و ارتقای علمی و اخلاقی آن‌ها با قانون‌گرایی، داشتن اشراف اطلاعاتی، نظارت، پیش‌بینی، پیش‌گیری، اقتدار و تدبیر ممکن و میسر خواهد بود. حفاظت کارکنان (پرسنلی) یکی دیگر از ارکان حراست دانشگاه ، جهت انجام این مهم می باشد. 

 شرح وظایف:

1- جلوگیری از نفوذ و توطئه عوامل بیگانه داخلی و خارجی به سازمان.

2- ارائه خدمات آموزشی و توجیه پرسنل در راستای حفاظت پرسنلی.

3- اعلام نظر در زمینه نقل و انتقال و تغییر محل جغرافیایی خدمت کارکنان دستگاه.

4- شناسایی عوامل ایجاد نارضایتی مردم و کارکنان دستگاه.

5- تعیین صلاحیت پرسنل جهت تردد به اماکن دارای طبقه بندی حفاظتی.

6- تعیین صلاحیت پرسنل برای انتصاب مشاغل حساس.

7- تعیین صلاحیت پرسنل جهت مأموریت خارج از کشور.